سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوئیچ شبکه سیسکو چیست

سوئیچ شبکه سیسکو چیست

مجموعه ایمن ارتباط با یک دهه تجربه در رابطه با فروش تجهیزات شبکه، راه اندازی ویپ و همچنین نحوه راه اندازی voip در خدمت شما مشتریان عزیز و گرامی بوده. امروز با توجه به زیاد شدن درخواست کاربران برای وجود سوئیچ شبکه در راه اندازی voip خود، مجموعه ما به فروش انواع سوئیچ شبکه جهت راحتی کار و پاسخ به نیاز کاربران میپردازد و در این مقاله نیز به پاسخ به سوال سوئیچ شبکه سیسکو چیست خواهد پرداخت.

در ابتدای مقاله و پاسخ به سوال سوئیچ شبکه سیسکو چیست، در ابتدا به معنای لغوی سوییچ شبکه و کاربردهای آن خواهیم پرداخت. سوئیچ شبکه، دستگاه های درون شبکه را به هم متصل کرده و بسته های داده را به آن دستگاه ها ارسال می کند و با اتصال همه دستگاه ها از جمله رایانه ها، چاپگرها و سرورها در یک شبکه تجاری کوچک، اشتراک گذاری منابع را آسان می کنند. به لطف یک سوییچ شبکه، این دستگاه های متصل می توانند اطلاعات را به اشتراک بگذارند و بدون در نظر گرفتن مکان آنها در ساختمان یا محوطه دانشگاه با یکدیگر صحبت کنند. ایجاد یک شبکه تجاری کوچک بدون سوئیچ برای اتصال دستگاهها به یکدیگر امکان پذیر نیست.

سیسکو Cisco در سال 1984 توسط دو دانشمند کامپیوتر در دانشگاه استنفورد (Stanford) شکل گرفت که به دنبال راه کاری برای پیاه سازی شبکه کامپیوتری با تجهیزات مناسب به روشی ساده تر بودند. اولین محصول شرکت Cisco در سال 1986 طراحی و ارائه شد. در حال حاضر سیسکو یک شرکت چند ملیتی (مالتی نیشن Multi Nation) است، که حدود 35000 نیرو در 115 کشور جهان در آن مشغول به فعالیت می باشند.