سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاور ماژول HPI مدل I-P0133FHP

پاور ماژول HPI مدل I-P0133FHP

پاور ماژول HPI مدل I-P0133FHP تولید شده توسط شرکت HPI با کیفیت ساخت عالی می باشد و نصب آن به صورت عمودی است. I-P0133FHP دارای16 پورت ارتدار می باشد. این پاور ماژول قدرت کششی دارای فیوز مینیاتوری بوده و با بدنه آلومینیومی مقاومی که دارد در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد.

مشخصات پاور ماژول HPI مدل I-P0133FHP

پاور ماژول HPI مدل I-P0133FHP با کیفیت خوبی ساخته شده است. انواع پاور ماژول قطعه ای است که تعدادی پریز برق روی آن طراحی شده است. وظیفه پاور ماژول تامین برق اجزای داخلی رک مخصوصا سوئیچ و کامپیوتر سرور می باشد. ماژول قدرت یک تجهیزات شبکه غیرفعال است که می تواند در ساختار رک نصب شود. معمولا پاور ماژول ها منبع تغذیه دارند. در رک ها از دو پاور ماژول، یکی برای برق شهری و دیگری برای برق UPS استفاده شده است. سرورهای برق یا دستگاه‌های نصب رک به دو ماژول برق مختلف متصل می‌شوند. ماژول‌های درون خطی را می‌توان با فیوز مینیاتوری یا با کابل عرضه کرد و معمولاً از جنس آلومینیوم هستند پچ کورد ها نیز مانند پاور ماژول ها از تجهیزات مهم شبکه می باشند.

شما باید بتوانید برق مورد نیاز را برای بخش های مختلف شبکه خود تامین کنید. در غیر این صورت، شبکه عملا از کار خواهد افتاد. اینجاست که پاور ماژول به شما کمک می کند و کار شما را آسان می کند. پاور ماژول که pdu نیز نامیده می شود، وظیفه توزیع توان بین تجهیزات رک شبکه را دارد. در واقع ماژول پاور دستگاهی است که در مراکز داده استفاده می شود و به درستی نیرو را بین تجهیزات سرور توزیع می کند. متداول ترین شکل ماژول برق رک، نواری از نقاط برق برای دستگاه های مرکز داده است که نیازی به نظارت یا دسترسی از راه دور ندارند و باید مستقیماً تغذیه شوند.

به طور معمول، ماژول های افقی قدرت برای نصب قفسه استفاده می شود. این نوع پاور ماژول فضای یک یا دو واحد را اشغال می کند و معمولاً در اکثر آنها بین 2 تا 16 پورت دارد. اکثر مدل هایی که در بازار می بینید بین 2 تا 9 پورت هستند. اما ماژول های قدرت عمودی در بیرون یا پشت رک استفاده می شوند و برای شبکه های بزرگ مناسب هستند. این نوع ماژول زمانی استفاده می شود که فضای کافی در داخل رک برای نصب پاور ماژول وجود نداشته باشد. معمولا این مدل PDU دارای 23 تا حداکثر 54 پورت می باشد و اکثر مدل های 23 تا 35 پورت در بازار موجود است.

اما در شبکه رک پروژه های بزرگتر، یک PDU دارای یک واحد توزیع برق اصلی و یک پل مدیریت توزیع است که توان را بین تجهیزات اصلی و سایر تجهیزات در طبقات و رک ها مدیریت می کند. یعنی با گسترش شبکه می توانید از ماژول های قدرت بزرگتری استفاده کنید که کنترل و مدیریت بیشتری به شما می دهد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی ویژگی های پاور ماژول HPI مدل I-P0133FHP بپردازیم، همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و مشاهده و خرید سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.