سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سینی رک عمق 60 مدلI-SH352HP

سینی رک عمق 60 مدلI-SH352HP

سینی رک عمق 60 مدل I-SH352HP یک محفظه دارد که در آن تجهیزات غیرفعال و فعال نگهداری می شود. تولید کنندگان لوازم جانبی و پاور ماژول را برای بهبود عملکرد کششی تولید می کنند که هر کدام وظیفه خاصی را انجام می دهند. رک سطل یکی از این لوازم جانبی رک است که برای جداسازی و جداسازی وسایل داخل رک استفاده می شود. با استفاده از این سینی می توانید قسمت های مختلف را در طبقات جداگانه قرار دهید. این به شما این امکان را می دهد که وسایل فعال بیشتری را در قفسه قرار دهید. همچنین به فضای داخلی قفسه نظم می بخشد.

سینی رک عمق 60 مدل I-SH352HP دارای عمق 60 سانتی متر و جنس آن فلزی است و این سینی رک به صورت اسان نصب و راه اندازی میشود. این سینی رک ها طبقه ثابت در ابعاد استاندارد 19 اینچ در عمق های 60، 80 و 100 سانتی‌متری تولید میشوند که میتوان گفت سینی رک عمق 100 سانتی‌متری بزرگ‌ترین سایز سینی‌ها حساب میشوند. برند این سینی رک HPI میباشد و ساخته شده کشور ایران میباشد و همچنین دارای صفحه مشبک جهت گردش هوا میباشد.

قفسه ثابت یکی از پرکاربردترین تجهیزات قفسه بندی می باشد که در اندازه های مختلف و با ظرفیت تحمل وزن متفاوت تولید می شود. اندازه قفسه به برند قفسه و عمق قفسه و البته تجهیزاتی که روی آن قرار خواهد گرفت بستگی دارد. قیمت سینی قفسه ثابت با توجه به ظاهر سینی، ضخامت ورق، ابعاد سینی و جنس ورق تعیین می شود. مهم ترین نکته در خرید کفپوش قفسه ثابت ابعاد آن است، در صورت خرید سینی قفسه ای با ابعاد نامناسب و پچ کورد قادر به نصب آن در قفسه خود نخواهید بود.

طبقات قفسه ثابت به سه نوع 1 واحدی، 2 واحدی و تخت تقسیم می شوند. برای قرار دادن وسایل سبک در رک از طبقات یک واحدی که فقط به قسمت جلوی رک پیچ می شوند و برای وسایل با وزن متوسط از طبقات 2 واحدی استفاده می شود. وزنه های سنگین مانند سرورهای برج، مانیتور، یو پی اس و غیره را می توان بر روی طبقات ثابت که از چهار طرف چرخانده شده است قرار داد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سینی رک عمق 60 مدلI-SH352HP بپردازیم همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و خرید سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.