سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کابل شبکه لگراند Cat6 SFTP با روکش LSZH

کابل شبکه لگراند Cat6 SFTP با روکش LSZH

کابل شبکه لگراند Cat6 SFTP با روکش LSZH کابل شبکه ای میباشد که به صورت حلقه 500 متری به فروش میرسد، دارای روکش و عایق ضخیم میباشند که موجبات کاهش اثرات تداخل و به حداقل رساندن میزان پیچ خوردگی احتمالی زوج‌های کابل را فراهم آورده است. کیفیت بالای کابل‌های لگراند برای انواع رده بندی‌ها از جمله Cat6A، Cat6 و Cat5e سیستم LCS2 مناسب بوده و تضمین کننده کارایی فوق العاده این سیستم از پچ پنل به سمت کیستون شبکه RJ45 میباشد.

معرفی کابل شبکه لگراند Cat6 SFTP با روکش LSZH

کابل شبکه لگراند Cat6 SFTP با روکش LSZH متشکل از 4 زوج سیم مسی به هم تابیده شده تشکیل شده است و روکش آن از نوع SFTP (یک لایه شیلد بافته شده و یک لایه فویل) است. استفاده از شیلد در این کابل باعث جلوگیری از نویز های الکتریکی و از فویل جهت رفع تداخلات مغناطیسی میشود و همچنین روکش خارجی این کابل LSZH میباشد که ایمنی کابل را در هنگام آتش سوزی بالا میبرند بطوریکه زمان سوختن کابل را کند میکند و در حین آتش سوزی گاز های سمی از قبیل گاز هیدروژن و … از خود ساطع نمیکند.

تمامی کابل ها و پچ کوردهای لگراند از جمله کابل شبکه لگراند Cat6 SFTP با روکش LSZH ابتدا از لحاظ تداوم کیفیت و عملکرد انتقال به طور جداگانه مورد آزمایش قرار میگیرند، سپس تمامی پارامترها از جمله CR،ACR، Next، Return Loss، Attenuation و … تحت سنجش قرار گرفته و کابل هایی که معیار لازم را برآورده نسازند از مرحله آزمایش کنار گذاشته شده و رد میشوند که این سنجش ها، کیفیت عملکرد و کارایی انتقال را از ابتدا تا به انتهای سیستم در هر دو کلاس D و E مورد ضمانت قرار میدهند.

لازم به ذکر است، در شبکه های محلی از کابل شبکه به عنوان محیط انتقال و به منظور ارسال اطلاعات استفاده میگردد. متداول ترین نوع کابل های چهار زوجی که در انتقال اطلاعات در تجهیزات رک استفاده میگردد، کابل های بهم تابیده میباشند. کابل ها دارای استاندارد های متعددی بوده که در گروه های (Categories) متفاوت Cat 5 ,Cat 6 ,Cat 7 تقسیم شده اند. کابل شبکه لگراند Cat6 SFTP با روکش LSZH به صورت حلقه 500 متری به فروش میرسد و با جنس مغزی تمام مسی و تست فلوک پرمننت تا 90 متر ارائه میگردد.

کابل شبکه های بهم تابیده دارای انواع بدون شیلد UTP، فویل آلومینیومی FTP و شیلد دار STP و گاهی فویل و شیلد دار SFTP در رنگ های مختلف و با دو نوع ژاکت PVC و LSZH عرضه میشوند که نوع آخری فاقد هالوژن میباشد که در هنگام آتش سوزی دود سمی تولید نمیکند. در ادامه مطالب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های کابل شبکه لگراند Cat6 SFTP با روکش LSZH بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.