سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سینی رک عمق 100 مدل I-SH100HP

سینی رک عمق 100 مدل I-SH100HP

سینی رک عمق 100 مدل I-SH100HP از نوع ثابت بوده و با پیچ های زیادی به قفسه متصل می شود. این پیچ ها از طریق درزهای روی دیواره سینی به قفسه متصل می شوند. این سینی روی قفسه های ایستاده نیز قابل نصب است. اچ پی آی یکی از برندهای داخلی تولید کننده رک است که تجهیزات پسیو شبکه و پاور ماژول را نیز به بازار عرضه می کند.

معرفی سینی رک عمق 100 مدل I-SH100HP

سینی رک عمق 100 مدل I-SH100HP دازای دیگر ویژگی های کاربردی می باشدکه می توان به وجود شیارهایی در قسمت پایین سینی اشاره کرد. این شیارها باعث جریان هوا بین دستگاه و سینی شده و از بالا رفتن دما و آسیب رساندن به دستگاه جلوگیری می کند. سینی های مخصوص با عمق مناسب در قفسه های ایستاده که عمق 100 دارند استفاده می شود. سینی تخت SH100 با عمق 100 HPI نیز در این قفسه ها با عمق 100 سانتی متر قابل استفاده است.

فلز به کار رفته در ساخت این محصول از برند HPI، مقاومت بالایی دارد و می تواند وسایل نسبتا سنگین را بدون خم شدن تحمل کند. سینی قفسه اچ پی ایران یکی از اصلی ترین محصولات قفسه ای است که از فلز محکم ساخته شده و رنگ سینی آن ضد خش می باشد. شیارهای این سینی برای تهویه و خنک سازی بهتر تجهیزات شبکه می باشد. این سینی وزن بالایی دارد و در ابعاد استاندارد 19 اینچ ساخته شده است. از این محصول جهت چیدمان بهتر سوئیچ شبکه استفاده می شود.

سینی رک عمق 100 مدل I-SH100HP دارای کف فلزی و به صورت شبکه ای است تا تهویه مطبوع با سهولت بیشتری انجام شود. به طور کلی وانت ها در دو مدل ثابت و سیار ساخته می شوند. معمولا قیمت سینی رک شبکه موبایل از نوع ثابت آن بیشتر است. از نکات قابل توجه این سینی این است که می توانید این محصول را هم در داخل قفسه ایستاده و هم بر روی قفسه دیواری نصب کنید.

رک ثابت یکی از پرکاربردترین تجهیزات رک است که در اندازه های مختلف و با ظرفیت تحمل وزن متفاوت تولید می شود. اندازه قفسه به برند قفسه و عمق قفسه و البته تجهیزاتی که روی آن قرار خواهد گرفت بستگی دارد. قیمت سینی قفسه ثابت با توجه به ظاهر سینی، ضخامت رویه، ابعاد سینی و جنس رویه تعیین می شود. مهم ترین نکته در خرید کفپوش قفسه ثابت ابعاد آن است که در صورت خرید سینی قفسه با ابعاد نامناسب قادر به نصب آن بر روی قفسه خود نخواهید بود. اگر نمی توانید سینی ثابت قفسه خود را به طور دقیق اندازه گیری کنید یا سینی ثابت خود را در بازار پیدا نمی کنید، بهتر است از سینی قفسه ای استفاده کنید که قابلیت نصب روی تمامی قفسه های استاندارد را دارد.

استفاده از این سینی باعث نظم دهی بهتر قفسه شده و از بهم ریختگی قفسه جلوگیری می کند. در واقع تمامی اجزای شبکه مانند سوئیچ، سرور، روتر، دی وی آر و … که در رک قرار می گیرند، روی این سینی ها قرار می گیرند. این کار علاوه بر جداسازی اجزای مختلف رک باعث ایجاد نظم در داخل رک می شود. در این قسمت به معرفی برخی از سینی رک عمق 100 مدل I-SH100HP و پچ کورد بپردازیم همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.