سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سینی رک عمق 45 مدل I-SHM060HP

سینی رک عمق 45 مدل I-SHM060HP

سینی رک عمق 45 مدل I-SHM060HP یک محصول از تجهیزات شبکه پسیو مانند سوئیچ شبکه است. این محصول از برند اچ پی ای که یک برند ایرانی با محصولات متنوع در حوزه تجهیزات شبکه می باشد است. این محصول برای قرار گرفتن تجهیزات و جداسازی فضاها در رک ها می باشد. این محصول با عمق 45 سانتیمتری و جنس فلزی یکی از تجهیزات رک ها است که برای موس و کیبورد مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین این محصول به صورت متحرک است و قابلیت کشویی دارد.

معرفی سینی رک عمق 45 مدل I-SHM060HP

سینی رک عمق 45 مدل I-SHM060HP یکی از محصولاتی است که در رک ها استفاده میشود، مانند پچ کورد. این محصول در رک های ایستاده و دیواری استفاده و کاربرد دارد. همچنین این سینی ها دارای استاندارد 19 اینچ، عمق 45 سانتیمتر و ارتفاع 1.5 یونیت می باشد. این سینی متحرک دارای قفل سوئیچی است که وجود این قفل سوئیچی در قسمت جلوی سینی از دسترسی های غیر مجاز جلوگیری می کند. برای جای دادن ماوس و کیبورد مورد نیاز جهت کنترل سرور ها و دیگر اجزای شبکه کاربرد دارد. وقتی که درِ رک شبکه را باز میکنید میتوان آن را به صورت کشویی حرکت داد و اگر زیر آن صندلی بگذارید مانند یک میز میشود و میتوان از آن استفاده کرد.مناسب برای کیبوردهای کوچک می باشد.

سینی رک عمق 45 مدل I-SHM060HP امکان نصب از 4 نقطه در رک ها با استفاده از پیچ و مهره را دارد که این امر سبب میشود که تجهیزات با وزن های بیشتر مانند سرورها، UPS و… را بتوان روی این سینی ها قرار داد. درکل وجود سینی رک ها این امکان را می دهد که بتوان تجهیزات درون رک ها مانند پاور ماژول را بر روی آنها قرار داد و همینطور فضای داخل رک را جدا سازی کرد. این سینی رک ها دارای صفحه مشبک جهت گردش هوا می باشد. وجود دستگیره فلزی جهت باز و بسته کردن به صورت کشویی در این سینی ها وجود دارد.